تعویض پنجره دوجداره

 

جایگزینی شیشه: نحوه جایگزینی شیشه عایق

سه راه برای پاک کردن یک پنجره دوجداره شکسته یا مه آلود.

 

از پنجره های مات و مبهم خرد شده استفاده نکنید. شما می توانید آنها را جایگزین کرده و هزینه اصلی تعمیر حرفه ای را پس انداز کنید. ما به شما سه روش برای جدا کردن اره به شما نشان می دهیم تا بتوانید شیشه تعویض را نصب کنید.

 

استراتژی تعمیر و مواد

قبلاً جایگزینی شیشه پنجره روی پنجره دوجداره شکسته یک تعمیر ارزان بود - یک تکه شیشه ، مقداری لعاب و چند دقیقه کار - و بعد به بچه ها بگویید دفعه دیگر توپ را در جایی دیگر بازی کنند.

 

اما تعویض شیشه پنجره این روزها به این راحتی نیست. شیشه عایق دو جداره با فن آوری بالا وجود دارد که نه تنها شکسته می شود بلکه می تواند مهر و موم بین صفحه ها را از دست داده و به طور دائمی مه کند. جایگزینی شیشه برای یک تکه شیشه پنجره عایق گران می شود. و اغلب شما مجبور به استخدام یک حرفه ای برای انجام کار جایگزینی شیشه هستید که می تواند بسیار گران باشد.

 

این مقاله نشان می دهد که چگونه می توانید با جایگزین کردن شیشه عایق خود ، هزینه های جایگزینی شیشه را کاهش دهید. گاهی اوقات تعویض شیشه به راحتی انجام می شود که تقریباً هر تازه کار می تواند این کار را انجام دهد. اما ویندوزهای دیگر می توانند آنقدر مشکل باشند که بهتر است آنها را به یک حرفه ای تبدیل کنید. ما به شما می گوییم چگونه می توان جایگزینی شیشه پنجره را تشخیص داد و اینکه آیا می توانید خودتان جایگزینی شیشه انجام دهید یا خیر.

 

استراتژی تعمیر شیشه ای قاب

در صورت امکان ، کل مخلوط حاوی شیشه عایق شکسته یا مه آلود را از بین ببرید (به "حذف شیشه های پنجره" مراجعه کنید). آن را به یک متخصص تعمیر پنجره در یک گاه شیشه ای برسانید. ابتدا "ویندوز" یا "ویندوز ، تعمیر" را جستجو کنید و ابتدا تماس بگیرید.

متخصص اندازه و ضخامت صفحه شیشه ای را اندازه گیری می کند ، به شما کمک می کند تا سازنده را شناسایی کرده و تعیین کنید که آیا یک پنجره مه آلود هنوز ضمانت دارد (به "ضمانت های پنجره" مراجعه کنید). بعضی از انواع خاص شیشه مانند واحدهای کم مصرف و پر از بنزین باید سفارش خاصی داشته باشند.

 

متخصص پنجره قیمت شیشه جدید را تخمین زده و هزینه نصب آن را در قاب قدیمی نیز به شما می گوید. اگر متخصص مجبور به مراجعه به خانه شما شود ، هزینه های نصب دو برابر یا سه برابر خواهد شد. قیمت ها می توانند بسیار متفاوت باشند ، بنابراین با یکدیگر مقایسه کنید تا قیمت شیشه و نصب را با یکدیگر مقایسه کنید.

 

اگر لیوان را اری کرده اید و خود آن را به دنبال عکس های مرحله به مرحله ما نصب کرده اید ، هر یک از وسایل مورد نیاز خود را نیز از متخصص تعمیر اری کنید. از شما مشاوره بخواهید تا بدانید که آیا کار برای ورود شما خیلی بزرگ است یا ارزش پولی را که پس انداز می کنید ارزش ندارد. به خاطر داشته باشید که ندگان شیشه در صورت نصب خود ممکن است شیشه را ضمانت نکنند. حتما بپرسید باید انتظار ضمانت 10 تا 20 ساله در برابر خرابی مهر و موم را داشته باشید.

 

تولید کنندگان شیشه ها را در قالب های پنجره به سه روش مختلف نصب می کنند: با واشر ، نوار چسب یا قلاب. ما هر روش را با ساده ترین شروع نشان خواهیم داد.

 

حذف جعبه های پنجره

اگر نوع از نوع باز کردن آنها باشد ، بیشتر شیشه های عایق قابل حذف هستند. اما همیشه نمی توانید تیغ های ثابت را حذف کنید. اینها باید در محل تعمیر شوند. در اینجا رایج ترین انواع کیسه های باز و نحوه حذف آنها آورده شده است.

 

پنجره های DOUBLE-HUNG به بالا و پایین می کشند. آنهایی که شیشه عایق دارند تقریباً همیشه در صفحات وینیل کامپوزیت قرار دارند. برای جدا کردن اره ، آسترها را کمی فشار داده و سپس قسمت بالای آن را بیرون بکشید. اره را پیچانده و یک طرف را از چشمه های ضد وزنه که به قسمت زیرین متصل می شوند ، رها کنید. برای نصب مجدد آن ، قسمت پایین را در اول قرار داده و رویه را مع کنید.

پنجره های CASEMENT از یک طرف آویز شده و هنگام چرخاندن میل لنگ به سمت بیرون می چرخند. بازوهای چرخاننده که آنها را نگه می دارد ، معمولاً دارای قلاب های رهاشی هستند. اما اگر نمی توانید مکانیسم های رهاسازی را دریابید ، به سادگی بازوها را در قسمت بالا و پایین شل کنید تا کیسه آزاد شود. در هنگام باز کردن قفل ، از یک پنجره پشتیبان استفاده کنید.

پنجره های کشویی به صورت افقی حرکت می کنند. معمولاً فقط می توانید با بلند کردن اره و چرخاندن قسمت پایین آنها را از بین ببرید. اگر ناخن هایی که روی آن محل کار را نگه دارید ، مانع از بلند شدن تیغه می شوند ، ناخن ها را با انبردست کناری یا تیغه حلقوی برش بزنید ، یا آنها را بیرون بکشید.

 

روش جایگزینی شیشه قاب 1: مهر و موم واشر

پیچ های گوشه را جدا کنید

پیچ هایی را که دو گوشه به طور مورب در مقابل آنها استوار می کند. دو گوشه دیگر را که بهم چسبیده اند بگذارید تا به شما کمک کند تا قاب را به صورت مربع مجدداً جمع کنید.

 

روی قاب ضربه بزنید

روی قاب گشاد شده از واشر و شیشه با یک بلوک چوبی و چکش ضربه بزنید. مراقب باشید قاب را خراب نکنید و آسیب نبینید. در صورت لزوم از یک تکه فرش قدیمی استفاده کنید

 

واشر را بردارید

واشر قدیمی را برداشته و آن را دور لبه های واحد عایق جدید شیشه بپیچید. سپس قطعات قاب را به دور واشر فشار دهید و در صورت لزوم با چکش آن را محکم ببندید.

 

شکاف ها را با سیلی مهر کنید

شکاف های موجود در گوشه ها را با یک مهره کوچک از سیلی پاک کننده خنثی پاک کنید تا آب از آن خارج شود.

 

در این روش نصب ، لبه های عایق شیشه ای در یک واشر قالب یک تکه وینیل یا نئوپرن پیچیده می شود. این قاب با چهار پیچ ، یک در هر گوشه نگه داشته می شود. شیارهای موجود در قاب ، پنجره را در جای خود نگه می دارند. تیغه های مونتاژ شده با این روش معمولاً به راحتی از هم جدا می شوند و مجدداً به آسانی قابل مجدد هستند.

 

برخی از نکات اضافی جایگزین شیشه قاب:

عکس های ما نشان می دهد که یک چوب اره از بین می رود ، اما ممکن است کیسه های آن از وینیل یا آلومینیوم باشد و معمولاً به همین روش جدا می شوند.

مراقب باشید که به واشر قدیمی آسیب نرسد ، بنابراین می توانید از آن استفاده مجدد کنید. پیدا کردن واشرهای جایگزین کار سختی است.

همیشه از سیلی "درمان خنثی" برای جوشکاری استفاده کنید (عکس 4).


panjarehUPVC شیشه ,پنجره ,جایگزینی ,عایق ,واشر ,تعمیر ,جایگزینی شیشه ,شیشه عایق ,شیشه پنجره ,استفاده کنید ,پنجره دوجداره ,پنجره دوجداره شکسته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بچه های دره دیز اشکن پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان گنجینه موزیکالی ابزار وبلاگ , قالب وبلاگ , کد جاوا اسکریپت ياد خدا آرامش بخش دلهاست هر چی که بخوای آهنگ کده 96 چوبین پلاست