گوگل در هفته‌های پیش رو ۵ قابلیت جدید را به اندروید می‌آورد که به بهبود دستیار صوتی و اپ نقشه، اضافه شدن اموجی‌های جدید، دریافت کتاب‌های صوتی با خوانش خودکار و ارسال اپ برای کاربران دیگر مربوط می‌شود.

به‌روزرسانی گوگل مپ شامل اضافه شدن یک تب جدید به نام Go است که به شما اجازه می‌دهد بدون وارد کردن آدرس مقصد؛ مسیر منتهی به آدرس‌هایی نظیر محل کار را که به آنها مرتب رفت و آمد دارید، مشاهده کنید. اطلاعات ارائه شده در این تب علاوه بر مسیر شامل وضعیت ترافیک و زمان تقریبی رسیدن است و می‌توانید آنرا پین کنید. همچنین امکان پین کردن مسیرهای حمل و نقل عمومی نیز وجود دارد.

قابلیت Nearby Share که برای به اشتراک‌گذاری آسان فایل و به عنوان رقیب ایردراپ ارائه شد، به زودی از ارسال اپ‌های پلی استور برای دیگر کاربران نیز پشتیبانی خواهد کرد. در ای . ادامه

ادامه این مطلب را در سایت ما مطالعه کنید. www.testerking.ir


تست اپلیکیشن و سایت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

معرفی کالا فروشگاهی ازدواج باتاخیر دختران سرزمین ترفند دانلودستان جامع ترین اخبار و اطلاعات برنامه نویسی و سئو پروژه های دانشجویی | پروژه برنامه نویسی | مقاله | کارآفرینی پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تیدا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.